söndag.

godmorgon, eller ngt...
asså ååh vad helgen har gått snabbt och jag har inte hunnit med ett skit känns det som.  det ända riktigt lyckade på den här helgen var nog fredag kvällen och lördagkvällen.  Det blev super mysigt igår, efter att jag färgat bort det värsta av mammas utväxt så gick vi ner och köpte maaassa grejjer, chips julmust, och en massa mat och skit, och hyrde Narnia. sen stack vi hem och bara myste framför den.  vid tolv slutade filmen och efter att i fredags kört anden i glaset med matilda och frågat saker om min biologiska mamma och fått svar på det så ville jag se om det stämmde, så jag och mamma plockade fram alla mina papper från barnhemmet,. ush jag har aldrig varit så glad och ledsen på samma gång. tårarna forsade seriöst ut ur mig, men nu vet jag lite mer och det känns bra. 
idag ska jag och min älskade familj ha julfix här hemma, mamma och pappa e på yoga just nu men när dom kommer hem så ska vi typ gå och köpa julgran, hihi sen ska vi baka pepparkakor och sådant,sen ska jag försöka träffa naomi idag ist. hann inte igår -.-  matilda frågade om hon fick sova här ikväll eftersom hennes familj övergav henne, så när jag frågade mamma och pappa så sa dom genast ja och blev jätte glada, så om allt går bra så sover matilda här i kväll villket blir super mys. börjar liksom halv 9 imorn i filadelfia kyrkan för rep :P
menmen, vet inte direkt hur veckan ser ut men
Måndag blir det iaf först skola sen vet jag verkligen inte.
tisdag är jag ledig så Embla hit så ska hon och jag och pappa öva sångerna tills typ halv 4 sen blir det konsert.
onsdag; får sovmorgon sen efter skolan ska jag antagligen städa här hemma.
Torsdag: repa m. embla till bröllopet.
fredag: Skolavslutning, antagligen repa igen med embla
Lördag; BRÖLLOPSDAGS. ja och den dagen kan ni ju själva fatta vad som gäller.
söndag: vila vila vila.


love /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0