Sötnosen Kevin Borg

Aha! Som alla kanske vet så vann juh min darling Kevin eller jag diggar mera snygga Robin fan kan man vara snyggare??
Men vid åtta drog vi till Primo och fick välja preciis vad vi ville och efterrätt som var sjukt god. Maten & personalen var OMG säger jag bara. ifall man vill hitta en snygg italienare eller bara titta på så åk ditt rent ögongodis haha.
Aja imorn blir det mys&flumm med Johanna. Först ska vi eller jag måste till min systers Julbasar och titta när hon lussar sedan hem till johanna hennes mamma skulle ha glögg sak men juste jag var juh inte bjuden hahahah.
Och vi får väll hoppas att Johanna inte är helt jävla bakis efter hennes lilla ute kväll;)
Men nu ska jag titta vidare på Hajen och kanske gå och lägga mig är sjukt trött och det är bara 13 dagar kvar till Julafton och 23 dagar till min födelsedag och 5 skoldagar kvar till Jullov haah längtar<3
 
Copyright:Hedda Jungdalen


  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0