Stan&Julafton numero dos

Jap. Miriam och jag vaknade i´vid elva som är välsigt sent för att vara hemma hos pappa där brukar jag alltid vakna vid kanske halv 10 nio ngt sånt! Aja vi gjorde oss i ording och gick ner till stan där jag shoppade och Miriam också fast jag köpte mera( hmm som vanligt).
Det jag köpte var en jätte fin kjol från monki oche tt assballt linne.
Sedan ett par matchande trosor till en av mina bh:ar från H&M
Och en jätte fin lackplånbok från Friis&company.
Väldigt nöjd med mina köp! Men som sagt nu om en timme kanske ska jag ha julafton med mamma! Ska bli jätte spännande och se vad jag får! Mammsi ger alltid eller oftast dom bästa sakerna.
Men nu ska jag gå och fixa Gino som vi ska äta det är absolut världens godaste efterrät!
Juste bilder kommer på mina julklappar och mina inköp idag!
Kisses Hedda

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åt gino igår!

haha grymt gott! :D

2008-12-28 @ 20:36:21
Postat av: Hedda

Jaag vet älskar det!

2008-12-29 @ 16:45:44
URL: http://candyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0