the big day !

hoho today is the big day.
nej det är inte the night before the big day. det ÄR the big day.
allt har varit i full rulle nu sen igår eftermiddag. folk har rulllat in från USA, dalarna, Kallmar, över alltt ifrån för det här bröllopet. hihi.
mamma är hos frisören och blir stylad, efter henne är det typ min tur hihi.
I can't wait.!  sen ska jag sitta och plocka rosenblad ett tag innan det blir dags för mig att bli sminkad, hihi.
sen blir det bara att hjälpa syster på med klänningen och allting. och sen vid halv 4 så börjar vigseln.
där jag och embla ska sjunga en låt som min älskade bapi har skrivit hihi.
sen på festen ska vi sjunga ungefär 4 låtar till, blir säkert en jätte bra dag ( hoppas jag iaf  )
men nu ska jag gå och försöka få ner lite frukost.
 och sen ska jag nog försöka införskaffa en vatten fast mascara (a) jag och mmma hitta en jätte fin kuvert väska som vi kanske ska åka och köpa, (a)
menmen, det är senare det. nu ska jag gå ner och umgås med my family, :D
Pussar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0