Tisdag.

Jaha, Snart är det Jul och skolan slutar på Fredag. Gud vad skönt:)
Dagen har väll varit good! Den började med Engelska då vi titta på Guldkompasen som jag inte tycker om den är skit jobbig att bara titta på hhaha. Efter hade vi mentor och sån tråkig skit. Efter teknik då jag gjorde ett jätte fint julkort till Jacob och han blev faktist glad:) Och så gjorde jag till Oskar och Alex jag är så snäll nu till Jul!
Sedan hände det väll inget speciellt jag failade totalt på mitt matteprov! Seriöst jag fick 20 av 38 och var typ sämst i min mattegrupp som förövrigt suger eftersom rebecca ska sluta nu till jul och börja i fucking Matteus!
Vi åt lunch med henne och flummade lite Älskar dig och kommer verkligen att Sakna dig gumman!
Juste det går en film på femman klockan nio idag som heter Bodyguard med Whitney houston den verkar rätt bra jag har sett den tidigare men ska någ se den igen.
Men vi hörs väll imorn och jag har inte kännt ngt större behov att blogga särsklit mkt dom senaste dagarna så förvänta inte er förmycket

Kisses: Hedda Jungdalen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0