Torsdag, imorgon fredag

okej, jag dör !
haha, skolan var ganska chill, eller nej det var den inte, bara morgonen. för jag har ju bråkat med lina & matti så löste vi det igår så imorse när jag möter lina vid bussen känndes allt verkligen så bra så jag höll på att börja gråta, samma sak när matti kom till skolan, dom är verkligen mina bästa vänner. aja. labbade och sånt där på NO'n najsnajs, men lina e sur för att hon inte får bränna saker hahaa. hade typ spanska sen, skulle redovisa ngt men jag måde så jävla dåligt att jag stack från lektionen, mötte ist upp jossan så stack vi ut till ett ställe med ida & hanna, haha. 
haha dagen roligaste var när jag fick nicko kiick, och jag var försenad till en lektion efter lunchen och jag var ju helt yr och allt bara snurrade så var jag ju tvungen att springa , fy fan asså.. sen kommer ju andreas med hans gulliga komentarer..... ! haha , SO'n va ganska chill villket jag behövde, hade ingen lust att antstänga mig, andreas sitter ju bakom mej och trots att han inte alls sa så mkt eftersom han sov...så gjorde han mig iaf glad, och han kram efter, jag hade helt glömmt bort hur härligt det känndes att krama han eftersom han luktar typ mega gott ? ( nej det e inte din hårspray, andreeas) menmen,    det va skit ul på svenskan då min grupp skulle spela upp en pjäs från hamlet, asså vi garvade nog ihjäl oss, jag skulle spela död, men ist låg jag på golvet och as garvade. haha :P
kören va inställd så vi slutade 10 över två ist. och vem tror ni sitter i korridoren när jag kommer ut ? BEA. :D haha.
så efter skolan kommer hon och lukas fram till mej och frågar vad jag ska göra idag och jag hade ju inget planerat så vi tre drog till ICA och köpte nudlar, chips och cider och stack hem till mej och titta på pirates of the carrabien 3 :) sommnade iofs under filmen, sen körde vi anden i glaset, ush va läskigt det var, men det va skit kul, speccielt för lukas..not ! men jag kan säga att jag kommer iaf inte förlora oskulden med andreas hahhhahahah !
menmen, dom stack för 20 min sen och jag  e typ as rädd...
men nu ska jag titta klart på filmen. love / M

ps. förlåt för att jag va sur mot dej idag andreas. ! puss på dej för att du är så himmlans bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0