tuseday.

åååååh fan. jag har inte sovit ett skit på heeela natten, så gissa vem som var tvunen att gå och "sova" hos storebror? (aa) aja imorse var jag helt död och att behöva springa till den tidiga bussen gjorde inte saken bättre.... :(
jag var jätte duktig på hela spanskan hihi,  så hade jag matteprov, men min lärare fucka ur på mej (aa)
haha det va as kul efter lunch så hade vi NO, så när våran lärare gick ut ur klassrummet hittade Lina en tampong på marken så hon tog upp den så såklart måste hon svälla upp den mogen som hon är, så hon går till ögonduschen vi har i NO salarna och häller vatten på den, så vi har ju glasdörrar där så tror ni inte att våranlärare kommer då? hahahahaha han titta på lina som hon var en jjävla utomjording, men det va riktigt roligt iaf :D
sen typ hade jagbara chill lektioner, haha en till sak som var rolig var på mentorstiden så stod andreas längst fram i klassrummet och jag va längst bak vid min plats, så kasta han sin penna på mej, så sen när han ville ha tillbaka den så gömmde jag den på honom, och såklart har grabben så mycket häng att det är as lätt att stoppa ner grejjer där så jag stoppa ner pennan i hans byxor så den åkte ner i benet, va as kul eftersom han va tvungen att stoppa ner handen där. höhö..
men nu ska jag pluggaa kan ingen spanska så det e bara att jobba.
btw, heddaaaa!  skicka en bild på dej och mej tillsammans, andreas ska fixa ny design till oss, :) vill iaf se om han e bra så han ville typ ha piixels och skit jag vette fan hahaha (aa)
kyyssar / Miriam Furumo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0