update.

hej. förlåt för dålig uppdate.
men nu kan jag berätta :
Söndag : vid vå stack jag till sollentuna och mötte Naomi , vi gick runt lite där och skulle fixa en grejj, men utan framgång så vi åkte ist till Kista C och va där, naomi som bråkade m. ngr tjejer från mörby blev typ bombad med samtal från dom eftersom hon varit dum och gett sitt nummer till dom. så hon och jag satt och skrek till dom i telen mitt inne på donken, haha. köpte lite julgrejjer och sånt, men det vi skulle fixa funkade inte där heller så vi satte oss på tunnelbanan in till stan ist. där gic det inte heller så hag fucka ur på Naomi innan vi drog hem, så när jag kom hem säger mamma att matilda var här så då var jag med henne, hahah då hade hon varit här i en timme (a) så vi titta på OC m. min bror och lite en annan film. sen vid typ 12 gick vi och la oss :)

Måndag : började med rep i fillan, det va jätte tråkigt men det var roligt att busa m. anna R och Ullie .hihi
så vi höll på, vi va typ där till 11 då vi stack hem, då satt vi ngr stycken och blåste upp balonger sxom det stod eerik på eftersom han fyllde år :) så när  vi kom till skolan åt vi ngt skit äckligt som vi skulle kalla typ lunch, innan vi gick till aulan och repade igen sen slutade vi vid två då tog jag och min älskade lukas sällskap till bussen och pratade.  så vi bstämmde oss för att dra hem till mej. och det gjorde vi, så vi gick och köppte nudlar.
sen kom bea också så vi hade det roligt. såslutade det med att vi drog ngn annan stan och sov där, asså ååååååh jag blir tokig på en person då :S menmen
nu kom jag  nyss hem typ, är ju ledig idag eftersom vi har konsert ikväll.
så jag ska hoppa in i duschen snart för vid halv två ska jag möta naima ( syster ) och embla i stan och handla ett par nya skor till mej till bröllopet .
konserten börjar sju så det blir nog inget mer bloggande idag.
nej men nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta digital kameran på laddning, jag MÅSTE ju ha en bild på andreas i stjärn gosse linne, hahaha, bara jag som tror att han typ kommer vara uber gullig ? :)
aja pussar / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0