2008 - 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Åkte till London

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Jag glömmer alltid bort dom (a)


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

inte vad jag märkt iaf, hehe :)


4. Dog någon som stod dig nära?

tack och lov inte.


5.Vilka länder besökte du?

Bara London.


6. Mest efterlängtade möte?

Matilda w efter sommarn


7. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

tjej kvällar m matilda w, jern och lina


8. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

20 december.


9. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

London,bröllopet. första veckan på sommarlovet.

10. Vad var din största framgång 2008?

att jag kom över en kille och att jag lyckades förbättra mej i skolan

11. Största misslyckandet?


12. Största misstaget?
att jag valde bort så många vänner och middagar för att vara hemma och prata i tel m. andreas.


13. Har du varit sjuk eller skadat dig?

japp, mina revben nu, och har ben hinns inflamation


14. Bästa köpet?

hår permanentning ?


15. Träffat någon kändis?

E.M.D, Per Gessle.


16. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder och mat


17. Gjorde någonting dig riktigt glad?

att jag fick byta till 7mb med hjälp av matilda w.


18. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

alla som inte dansar är voldtäcktsmän
kick it.
When I grow up.

peice of me
19. Har någon du känner tagit körkort?

nepp.


20. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

olika från period till period.


21. Vad önskar du att du gjort mer?

hållt kontakten med alla kompisar som jag lärde känna när jag gick i 7ma

22. Vad önskar du att du gjort mindre?
lagt ner tid på onödiga saker.

23. Hur tillbringade du julen?

hemma med släkten


24. Blev du kär i år?

japp.

25. Hur många one night stands?

zero!


26. Favoritprogram på TV?

ser inte så mkt (a)


27. Bästa boken du läste i år?

Expert på att rådna

28. Största musikaliska upptäckten?

att sjunga gospell är hur kul som helst.


29. Något du önskade dig och fick?

2000 kr, plattång

30. Något du önskade dig men inte fick?

färglinser.

31. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

var med massa vänner


32. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

ja, en massa saker.


33. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

ena dagen mfina kläder, andra mjukis byxor och stor tröja (a)
34. Vad fick dig att må bra?

andreas matilda w och min familj

35. Läskigaste upplevelse?

när bussen krockade och jag fick ont i revbenen och jag fick åka till akuten och ingen visste var det var för fel på mej och så började jag få utslag på under armen som kliade jäätte mycket, och sen blev jag över känslig mot ngt,. det var läskigt :S

36. Äckligaste upplevelse?

första bakfyllan :S


37. Årets fest?

gx i april, sjukt roligt


38. Vad är du mest stolt över från 2008?

att jag blivit bättre i skolan och blev både smalare och gick ner i vikt för jag tränade :)


39. När var du mest nervös?

när skolan började och jag skulle börja i min nya klass


40. Där du tillbringat flest helger?

första halvan av året, ute. andra halvan, hemma hos matilda w éller lina


41. Vad fick dig att må dåligt?

att jag blev olyckligt kär och att killen visade sig vara en idiot


42. Hur kommer nyårsafton spenderas?

i pent house i en lägenhet på södermalm med vänner och familj.


43. Vem saknar du?

Lukas !

44. De bästa nya människorna du träffade?

min bästavän Victor som idag är bland det bästa jag har<3


45. Ditt mål för 2009?

käna lite pengar på ett eller annat sett, och sattsa mer på skolan


46. Vad längtar du till år 2009?

dagen jag åker till colombia och skolavslutningen / sommaren

/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0