32. saker ni inte visste om mig.

1. Jag sög på tummen tills jag gick i femman
2. När jag var liten var jag jätte rädd för tomten.
3. jag klarar inte av skräckfilmer.
4. jag är mörkrädd.
5. Jag red på islandshästar hela mellan stadiet.
6. Jag har bara haft ett seriöst förhållande., i femman.
7. Jag har bott på Södermalm.
8. Jag kom in på kulturama och skolle egentligen gått i dans klass i högstadiet.
9. Jag har varit tillbaka i Colombia och varit på barnhemmet jag och hedda kommer ifrån.
10.jag är hur kräsen som helst med mat.
11. jag sjunger i duschen ibland.. ( okej andreas.. jag erkänner )
12. Jag lärde mig rida på Island.
13. jag kan nästan aldrig sova om jag inte har andreas i telen.
14.jag har bara bråkat med hedda en ända gång i mitt liv och då var vi typ 8 år ir ngt.
15. jag tkr om messmör. (a)
16.jag har ett jätte stort födelsemärke på höger arm, som går ifrån lite över armväcket och upp till nacken.
17. mitt rum är ett vindsrum egentligen som vi gjort om.
18. mitt biologiska namn är Monika Torres Jinenéz
19.jag är laktos intolerant.
20. jag bråkar alltid med mina föräldrar.
21. ja och andreas har aldrig lyckats vara sams m. varandra i över en månad.
22. jag är jätte dålig i skolan
23. jag har gjort graviditets test.
24.min bästa kompis är min storebror.
25. jag är hammarbyare och har varit det sen jag föddes. ( seriöst )
26. jag har brutit handleden.
28.jag älskar att läsa böcker över allt annat.
29, jag kan aldrig sitta still.
30. jag var jääääätte blyg när jag var liten.
31. jag blev kär i andreas första gången jag såg honom, ( är inte kär i han längre dock, haha )
32. jag har tre biologiska syskon.


/ M

Kommentarer
Postat av: Ester

JAG GILLAR OCKSÅ MESSMÖR!!!!!!! Omg, conneciton! (Detta är en ytterst nödvändig kommentar så ingen ska säga ngt annat.)

2008-12-14 @ 15:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0