fredag&lördag

ååh det är helg :D haha
aja nu ska jag berätta om mmin lilla fredag igår.
dagen började skit bra hemma, hela familjen var uppe och skojjade med varandra innan skolan och jobbet, höhö..
fick skjuss till skolan så det var najjs, sen typ hade sexorna sitt lucia tåg, hihi det var jätte gulligt.
hade chillerill lektioner sen bara, haha det roligaste va innan gympan då vi tjejer i klassen hade bestämmt oss för att "storma" killarnas omklädnings rum,  så vi sprang in med mössor och skit, jag sprang runt m. dannis fjällis så jag typ doog av värme haha. va as kul att storma men när jag skulle ut håller andreas för dörren så jag kom inte ut -.-  men vi gjorde samma sak efter idrotten fast då sprang vi in i killarnas duschar innan dom kommit och då står ju såklart jag pch anna R i en dusch, så råkar vi luta oss mot knappen så duschen startar och vi blev blöta -.- men sen vart det vatten krig och dom började storma oss -.-    jag hatar andreas,moberg och elias, dom typ dränkte mej i vatten och va skit ttaskiga efter skolan, det va liksom dom tre mot mej, och INGEN annan var där -.- . 
det va fett pinsamt, jag och lina bestämmdde oss för att åka runt viby m. människorna där, så när vi sitter på bussen, så kliver min MORMOR på -.-  aah va så pinsamt -.- haha, menmen sen åkte jag och mamma till kista, köpte ett par svarta jeans från replay, en röd kofta och ett rött linne från gina, och lite undies från H&M sen tre par örhängen hårfärg t mamma ansiktsmask grejjer  och hårinpacking :) sen bar det av till matilda w,  vi käkade middag framför idolfinalen och hade det jätte trevligt, och jag fick reda på massa grejjer och jag fick typ panik -.- haha vi gjorde ngn hår grejj som heddas mamma rekomenderat och gjorde ansikts mask och myste, tittade på en galen dag i new york m. ohlssen twins, men då sommande jag -.- så sen gick vi och la oss.     vaknade vi typ halv 10 och då pratade vi lite innan vi tittde på ngn film med hillary duff, den va skit bra iaf. sen städa vi lite och sen hämtade mamma mej, nu sitter jag här och ska snart fika lite, vid tre ska jag till min moster så kommer hlea släkten, men ska bara stanna ett litet tag eftersom senare ska jag träffa Naomi, hihi.
men nu ska jag fika.


men jag måste säga Grattis till världens bästa Danni, som fyller 14 år idag.
Jag älskar dig bebis. !
Har ingen bild på henne, men det kommer senare :)

Love / M


Kommentarer
Postat av: matilda

hahaha. man kan säga att du blev chockad av det jag sa och GLAD! haha men du apropå det. min facebook har blivit konstig så jag kan inte logga in på den! fall du skulle kunna be någon av dina data einstains hjälpa mig så du och jag kan få våra drömmar att slå in! :)ring mig när du ser det här btw!<33

2008-12-15 @ 17:56:24
URL: http://allasmatilda.blogg.se/
Postat av: mirre

okej... jag kan fråga andreas :) aa okej jag ringer dej nu höhö

2008-12-16 @ 11:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0