Tisdag.

Hallå där :)
ush vet ni hur trött jag är ? har haft rep i filadelfia kyrkan as länge, åkte in typ halv 12 och hem halv 4 -.-

aja, imorse mötte jag ju upp min älskade leks hihi så tog vi sällskap hade en riktig flumm morgon,
sprang fram och tillbaka i alla korridorer och så körde vi blindbock haha :D men sen typ precis innan vi började kommer calle och danne fram och frågar mej om jag vet vad somhänt med makki? så berättar dom allt, asså fcuking horor, då har hon blivit misshandlad på väg till skolan, PALLA HORORNA.  aja hade spanska sen och det gick väl helt okej  målade bara mitt rum :P 
på matten lyckades jag göra ett halv tal hoho...
sen hade vi iaf kör med fredrik körde bara ngn lek  typ 7ma mot 7mb, såklart vann 7mb hihi :D
det va kul förutom att jag stör mej sjukt mkt på ngr.
haha va skönaste på lunchen, gjorde en sak med naomi så jag va helt jävla sjuk sen, när vi skulle gå till tågtet för att åka till karlberg va jag tvungen att hålla i leks för att kunna gå hahahahahaha.
aja sen repa vi as länge i kyrkan typ dog haha,
haha makki trode inte jag våga baxa TUGGUMI så jag va tvungen att bevisa, fy fan va jag garva :P
aja kom hem för lite mer än en timme sen och på tåget hem hade leks såklart en kondom han satt och höll på med :S as skarri !  menmen är as trött så ska nog sova lite.
pussar / M

btw, hedda vf har du inte svarat i din mobil på hela dagen ?


det är er jag lever för- jag älskar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0