i love leks.

ojojojoj imorgon är det helg,jag säger ju att veckorna går snabbt, så fredag imorngon alltså, och det betyder att jag sover över hos min lilla hedda hihi.
hade ju utvecklingssamatl imorse och jag måste faktist säga att det gick bättre än väntat, höhö.
typ chillade förbi heela dagen :D haha jag stor flippa på lunchen på leks , förlåt bebis men du fattar inte vad lack jag var när jern kom ut och grät, ! :(  ( ANDREAS DU HÅLLER KÄFTEN ) och matilda, du vet att jag finns för dig.  var ju hos kuratorn och faan va vi garva höhö, kunde inte sluta le efter (aa) aja hade kör sista lektion i en timme hahah garva som fan åt andreas höhö bomba han med sms :)    asså ååhh på bussen hem så stod jag med ansdreas moberg och elias, så när jag ska av, tror ni inte att dom håller i min väska så jag näästan inte hann av innan dörrarna stängdes men jag hann precis haha :D aja chillar just nu och ska snart sätta på lite te och gosa ner mej i soffan med min bok :)   ska iväg till kista ikväll med mami och köpa julklapp till EN VISS PERSON hahaha, hej hedda (aa) men det är en senare hisgtoria,
och btw hedda,   imorgon, jag slutar inte 20 i två, eftersom jag har repetrion till julkonserten i filadelfia kyrkan till typ kvart över tre, så jag blir sen, men vi kan väll mötas vid karlberg ir ngt? aja ring mej när du ser det här
men nu ska jag gå och mysa, pussar till alla söta, och andreas, om du ska ringa mej ikväll så snälla ring inte klockan 2 som du gjorde inatt -.- as jobbigt, DU SMACKAR SOM FAN SÅ MAN INTE KAN SOVA JÄVLA PUCKO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0