bröllopet.

ush vad tråkigt att hedda slutar blogga.. men jag fortsätter.  iaf ett tag om jag fortf orkar jag håller ju också på att lägga av m. datan är ju bara bloggen jag är aktiv i höhö.
menmen, gårdagen var hur rolig som helst. alla sånger gick hur bra som helst och festen var så sjukt rolig.
men efter kyrkan så blev jag, hrafn,svava,embla,naima,conny hannes och pelle upphämtade av en limousin som vi åkte till edsbergs slott i. det såg lite kul ut eftersom först kommer det en låång limosuin sen ungefär 7 st taxi bilar efter på släp haha :D menmen, festen var hur kul som helst. men kände knappt hälften av människorna,
under middagen stack jag och acke iväg på en promenad också och pratade lite, hoho.
sen efter hände dt lite saker jag inte tänker skriva här (a) menmen
festen va sjukt kul det kom ju ett band och alla dansade och det va skit kul. va sjukt kul eftersom det var massa barn från la casa där så vi körde gjärnet på dansgolvet och det va sjukt kul. fick även smaka lite dricka av Conny :D
festen höll på till klockan 3 då stack vi hem. och den här dagen har vi bara segat och öppnat bröllops presenter.
mamma pappa och jag har också köpt julgran som vi snart ska klä hihi.
sen ska vi se på film och sånt, mysmys.
nu kommer lite bilder, orkar inte ladda upp så många men men :P


systers frisyr.

vid altarett :D

inne i liomusin, fick ingen bra bild det var så mörkt att jag inte såg ngt :P

liomsuinen :D

brudparet.

brudparet igen.

storebror

min frisyr framifrån
n
min frisyr bakifrån.

storebror och conny.

tårtan

och här var festen. bilden e dock tagen från google:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0