Hemma från landet i ngr dagar :)!

jaha, back to stockholm! Jag lovar, tre veckor på mitt land, man blir TOKIG, okej jag har haft skiit kul, och kommer även ha, men en hel sommar, oj....vi får se hur det går... :)  jaha dom dagarna jag nu är hemma ska jag träffa maassa kompisar, gå på bröllop, shoppa upp pengarna jag fick i födelsedags pressent. OCH göra det jag har gjort i två dagar och två nätter, titta på O.C med min bror :) vi typ har O.C maraton :) hahahahaha seriöst det fuckar huvet på en, VARNING, börja aldrg titta på O.C man blir helt fasst i det!  haha har inte ett skit att säga, förutom att jag kom hem i i tisdags, och åker igen på måndag, så då blir det åter ingen data, och dessvärre åker inte mina föräldrar med så jag kan inte blogga från mammas mob, och NO WAY  att jag gör det från min egen!!!!! har kommit på att datan inte alls e lika kul som jag tyckte innan sommarn.... va nog rätt bra att komma till landet och leva utan datan, och en månad till gör nog susen! aja nu ska jag fortsätta titta på O.C med Hannes, sen ska jag packa så jag har det gjort, och förressten, någon som kan skänka kläder till mej? hahahaha nej men jag har lämmnat alla mina kläder på landet typ, har ett par jeans hemma och bara massa FULA tröjjor! aja nu ska jag dra, pusshej! :) <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0