07.58 skolavslutning!

Okej, det här är min dag; Nu klockan nio ska jag till skolan, ha "lektioner" jag vette fan, sen efter lunch, ska alla i skolan in i aulan för skolavslutning, sjunga lite och sånt där, tacka av niorna! Sen efter det, är det raka vägen hem till Jossans gaaaaaanskaaa näääza villa i Edsviken med massa personer, har fixat lite dricka och skit, sen tar jag nog tåget till södermalm/Mariaberget eftersom Embla fyller 15 idag, och hennes älskade storasyster tar studenten, grattis grattis! Enda problemet är att jag vette fan vad jag ska ha på mig.... men  det får lösa sig, får springa runt med massa ombyten i väskan! Idag får jag även veta hur det blir med skolan, om jag kan gå kvar men isåfall byta klass eller om jag måste byta skola! Får se får se, nu är det iaf klart vad jag ska ha på mej, på skolavslutningen blir det en kort siden klänning som går strax nedanför rumpan, sen blir det shorts med ngn av pappas shortor och ett tjockt skärp, och sen blir det den grovt fina klänningen lite "ballett" klänning, med ett skärp i samma tyg runt, går till knäna, hoppas det blir bra!  men nu ska jag ta tag i mitt hår, måste platta och sen få upp det fint, känner inte för att springa i keps på skolavslutningen...Nej men nu ska här sminkas! Pusshej/ Mirrs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0