Bridget Jones dagbok kompleterat med att Hedda är seg!

aah, jag blir tokig på Hedda! Hon sitter i skolan och segar sig på sin avslutning när hon kan träffa mig, villket hon ska göra så fort hela skiten är över, men varför har dom inte fått sommarlov förra torsdagen som alla andra normala människor? Vet inte vad vi ska hitta på, men det blir säkert trevligt. aja, gårkvällen blev riktigt mysig, vid 5 tiden tog jag tåget till Södermalm och vandrade hem till Embla, hjälpte henne att puttsa sadeln och skit eftersom hon nu ska tävla i SM. Va jätte trevligt att sitta ute och prata, dock började det ös regna men det gick bra, vid halv 8 gick jag, embla& Kristin till en libanesisk restuang som heter Tabbouli på söder, åt buffé och pratade, bestämde att jag skulle sova hos dom då också, middagen tog två timmar (a) men vi trasskade hemmåt sen och vi satte oss i soffan med glass och tittade på "Bridget Jones Diary2." jag bara älskar Bridget Jones. Kröp sen ner i Svavas himmelsäng, vid fönstret där man ser ut över hela stockholm, och över vattnet, skit fint:)  Embla väckte mig halv 8 genom att nypa mig i rumpan, bitch det är min rumpa! åt lite melon till frukost och gjorde mej iordning, vid kvart över 8 traskade jag till Södra Stn och tog det försenade tåget hem, hamnade här och nu väntar jag som sagt på att Hedda ska smita från Skolan, gå på sommarlov och sen flumma lite med mej (a) men alla här som känner hedda vet hur seg hon kan va....jag hatar vasa real, skit skola som inte fått sommarlov (a) hahaha! aja nu ska jag städa lite pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0