Fördriver tiden!

Sho breh, sitter jusst nu i skolan och chillar, har egentligen SO, men pallar inte (a) Helgen har typ varit den roligaste på länge,har spenderat båda dagarna på stranden med kompisar, mys mys, hahah har precis varit på den årliga Mim-festivalen, haha detva sjukt kul, okej andreas och hans homies är lite  CP, jusste, det är typ 4 dagarkvar till Sommarlov, fy fan va najjs, sen bär det av till landet, längtar, okej jag har egentligen inget att skriva jusst nu, skriver bara för att fördriva tiden! haha, jag har 5 studenter att fira den här veckan, plus attjag ska hinna umgås med en massa kompisar, får försöka hinna, nu är iaf skolavslutninben planerad antagligen, hoppas den blir bättre än förra! nej men nu ska jag försöka få med makki ut och sola (a) Jusste, eftersom sommarn är påväg är datan inte min eller heddas dörsta prioritering, så det kommer kanske inte bli så mång inlägg, men till hösten kör vi nog igen, hihi bloggar ändå så offta jag kan! Pusshej/ Crewiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0