Fösta dagen

Stan med freja vaar väldigt mysig..Vi hade redan bestämt att vi för första gången skulle röra sig från deeen riktigia stan.Så vi började med att träffas vid mig sen såå tittade vi lit här och var.Vi ått lunch på Mc´Donalds gott som alltd:)
Sen åkte vi till söder där jag hittade sjukt mycket, en svart jätte fin bh som deet stod på att den kostade 99 istället för 126 men sen fick jag den föör 29 hahha, Sen såå hittade jag en jätte fin beige kofta för 49 väärsta fynd dagen.Sen skulle vi hitta skrapan och vi lyckadesstoolta vi var!
Men vi blev snabbt mindre stolta, för jag trodde att det skulle vara jätte mycket andra äffärer meen iställer var det skiit litet och det avr typ bara hem affärer väldigt roligt!*eller inte*
Jag skulle egentligen träffa moa men hon kunde tyvär inte:/
Puss/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0