Jag knarkar adolf fredriks musikklasser, naat

tjoohoooo, nu är jag typ hällften död, sommarlovet är typ ny startat och livet är bara bäst! eller inte....jag är skit trött, och orlig för kvällen, ska ha samtal med mina föreldrar..får hoppas att det går bra, hursomhelst, igår va jag med MatildaJ på Adolf fredriks musikklasser höhö, skulle träffa Bea, när vi först kom dit, hälsade jjag på Embla, fick pengar till mat och gick sen upp till Bea's musiklektion, va skit tråkigt så jag och Matilda drog till donken vid hötorget och käkade, mötte sen upp bea och alice igen vid T-centralen och drog till sollentuna, träffa micke och lukas och vi drog till Norrviken sjön och badade, sen kom även matildaOW, chiillade hela dagen innan alla drog hem till mej, hihi hade det ganska najjs, vid typ halc 9 drog alla förutom micke lukas och MatildaJ eftersom vi gick hem till mej igen, vid halv 12 insåg vi att det va lika bra att alla tre slagga hos mej så vi gorde iordning med maddrasser och skit inne i rummet hihi, hade flummnatt till typ 2 då jag iaf sommna, vid sex imorse vaknade jag och väckte alla (a) alla fick iofs rå damp höhö, men vid nio gick vi upp fixade oss och drog sen till AF igen....hihi tittade på när dom hade dans på gården, sen blev det vatten krig, hihi fick Klara att hälla en hel hink över lukas som inte var med :D, drog sen hem och nu sitter jag här, drar nog till södermalm sen kanske och går förbi Acke, ska låna en tröjja av honom tror jag eftersom jag nt kommer få träffa honom på hela sommarn...snart bär det av till landet btw, :) nej men nu ska jag gå och lägga mig, måste verkligen sova (a) aja pusshej/ m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0