Måndag

Idaag så kom jag hem från olivia först eller vi vaknade vi 11.20 haha meen det är ju sommarlov så det gör inget!:)
Sen när jag kom hem till mamma så villade jag upp mig sen så gick vi ner till bibloteket mååste ha någonting att läsa till spanien och landet.Sen hem och packa till pappa.
Nu sitter jag och vet itne vad jag ska göra klockan börjar närma sig 10 såå,får se.
Jag borde börja tjäna ihop pengar för jag skulle behöva lite saker som en volangkjol finns massa snygga på gina tricot som man kan ha uppe i midjan hur snyggt som helst!
Skaaäta glass har jag bestämt att jag ska äta glass och titta på ngn film med min älskade syster.
Imorn bliir det landet jiippi hoppas bea är däär"
Och juuste vi ska kasnke eller förmodligen köpa en segelbåt JAAA!
jaag har längtat efter att vara på vattnet älskar deet,och det blir en sån dära stoor en!:(min önskan)
Meen haa det såå bra och kommer inte ha tillgång till internet men ska försöka mobilblogga från pappas mobil ifall jag fattar mej på den hahaha.OCh på bilden åå är det inte juust den båten men var tvungen att ha en bild!<3
Pussar/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0