Solna

 hihi älskar dig bästis, du vet att du är den finaste, den jag alltid kan prata med när jag mår dåligt, tack gumman!

Imorse vaknade jag upp hos ester va först lite små borta och hade ingen koll på var jag var, trotts att jag sovit där typ 1000 ggr. Hihi Sajjk? Sen drog jag till Solna och träffade syster vi drog till Solna C och köppte hårfärg och lite mat, resten av dagen tillbringade vi framför datan och åt och färgade mitt hår hihi, så nu har jag lite ljusare hår, och INGEN UTVÄXT! fixade även frisyren, har fyra små inbakade flätor på sidan, sånna där skit små, aja svårt att förklara, kanske kan lägga upp bild senare.

Jag åker ju om två dagar och det betyder att min mormor är på mig som fan jusst nu. Ska va på landet i typ 100 år, underbart, förutom att jag typ kommer ha med mej hela min garderob. (a) Ush fatta jag kommer inte få träffa Hedda på typ två månader, fuck off!

Nu ska jag packa och sen ska jag till ICA och köpa godis ,yummie!
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0