sommar 08

föörlååt för att jag inte har skrivit men det har varit så underbart väder elelr inte en hära veckan dåå man ska ha skolavslutning imorn JAA ÄNTLIGEN fy fan vad sköön det kommer att bli och dels tt inte vara yngst i skolan heller stort plus sen ska det ju börja massa nya människor i alla klasser tyyp ska väll bli roligt:)
Men som sagt som miriam skrev såå kommer inte jag iallafall skriva påå hela sommaren tror jag och itne nu helller och jag tror inte att jag kommer attt ha kvar bloggen så länge.
Meeen ska lägga in ett par bilder nuu,såå puss
Och jag läser ju blondinbellas blogg ofc och då hade hon nu skrivit att ugår så var det massa människor som hade skrikit massa hemska och dumma ord mot henne och kastat glasflaskor mot henne när hon var i kungsan för att ha roligt, hur FUCKING duum fåår man bli?? ääääh blir så irriterad på såna idioter och nu tänker hon kasnke radera sin blogg och allt som hon har jobbat för!aja back too real.
Idag såå gar det inte hänt ngt speciellt vi hade städrock det menas med att man städar och sååå sen är det som en konser där olika elever får uppträda jag fatar inte hur dom våga och det var 2 killar som rappad haar alldrig hört värre! *stackarna*,Sen fick vi utvärdera 6:an och såå...
Efter gick lnnéa och jag till SEB banken hon skulle skaffa ID kort såå fixade vi det sen bar det av till hemmakväll där vi köpte godis sen gik vi hem och tittade på Da vinceKoden deeen är faktist bra!Meen äklig ibland.
Själv har jag förälskat mig i snook haha doom ärr ju skit bra och dom har faktist stått vid min port när jag skulle gå in så jag har varit typ 12 cm från dom hahah!
puss och kram hångel hela dan:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0