SOMMARLOV!!!

Äntligen har man sommarlov fan för miriam som har haft det i en vecka själv har jag haft det i en dag jippi!
I sommar ska jag till spanien med min mami,syster bästakompis,och hans familj ska bli jätte roliigt!Förra gången jag varmed han i spaninen var sjuukt roligt han är verkligen min bästa killkompis vi är som syskon hahah!
Igår såå fick jag äntligen träffa Miriam som jag inte har träffat på länge eller det känns som det iallafall!
Jag mötte henne vid Indiska vid hötorget och sen så kom jag på att min syster hade skolavslutning i Adolf fredrik kyrka så vi vandrade diit och där mööte jag mina älskade kompisar, clara,maria,frida och alfred! Var roligt.
Efter såå ringde jag pappa för att å pengar så vi gick till pappas jobb han jobb kompisar och kontor är jätte mysigt, hahah!
Sen gick vi och tittade på brudens bästaman tror jag att deh hette,var jätte bra men kasnke lite vaad heter det när man vet vad som händer aja anyway.
NU ska jag möta freja gumman, så ska vi på stan och vi ska faktist åka till söder haha stolt.Vi ska kika lite i skrapan och såå.
Ska blii trevligt vad jag kommer att sakna freja&linnéa i sommar!
USCH! Dom ska ju på sitt fucking kollo varför ska lla på deet fattar liksom inte det roligt:S
Nu ska jag möta freja,puss/H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0