Landet

Jaha jaha, nu drar jag snart, fy fan va skönt. Är som sagt borta ett tag, typ hela sommaren, så ni får tjata på Hedda att hon ska skriva så offta hon kan, OFC kommer jag också att slänga in ett inlägg så fort jag får tillgång till data!

Gårdagen blev såhär: Vid halv tolv tiden åkte jag med min lilla mormor upp till Viby, där mormor bor, eftersom jag tydligen hade för stor väska så var den tvungen att ligga på släpet där bak...stannade där i typ en timme innan jag tog bussen till Sollentuna, mötte upp Makki och drog hem till henne, fixade oss lite innan vi drog och hämta Leslie, vi drog till tunnelparken där Ozan va, shmek@ och hans brorsa, haha där blev allt lite CP, hihi men det fick ett lyckligt slut, iaf mellan Makki och Ozan :) hihi, drog hem och käkade lite, innan vi drog ut igen, drog till fotbolls plan där massa killar vah, hihi men det va fett skarrigt, vi stog och tittta på fotboll och hoppades på bråk, så bah kommer en tandlös turk och ställer oss typ två meter ifrån oss, såå  står han och kollar på oss, och ler feett skarrigt, så vi flytta på oss till andra sidan, så bah går han efter lite, och vi fick panik som fan och stack därifrån när killarna spelat klart på fotboll, så bah fölljde han efter och vinka och skit, fatta läskigt, men vi blev av med honom,

drog hem vid halv nio från malmvägen, chillade vid datan och sånt där, innan jag gick och la mej tittade på film, bråkade lite med pappi också :P

aja, idag bär det av till landet fy fan va najjs:) hihi, fyller som sagt tonåring 4 Juli, hiihi, idag får ni gjärna smsa idag eftersom jag kommer sitta i bilen i typ 7-8 timmar :( 0737640396 och Crewiii@ :) aja ha det nu så bra, och tjata på hedda så att hon bloggar! Pusshej !

Jag älskar Hedda Jungdalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0