vad får man om man blandar hedda&Mirrs? Jo, ett perfekt liv!

jaha, har precis tittat på sista avsnittet av första säsongen på O.C, haha jag och min lilla bror har något slags O.C maraton haha! vad händer idag? Jo nu ska jag snart ta och städa här hemma, ( jag får betalt) och fixa mej efter det, sen på eftermiddagen ska jag  in till stan och träffa Hedda, Som ska ringa mej snart....hoppas jag...aja vet inte vad vi ska göra  men det e jusst därför hon ska ringa mej så vi kan planera. Imorn ska jag äntligen färga håret, jag HATAR verkligen min utväxt!!!!! fy fan. På torsdag drar jag som sagt, ( kanske (?) ) aja, iallfall drar jag till landet på torsdag, stannar till typ 9 Juli, alltså stannar jag över min födelsedag den 4 Juli, men sen åker jag tillbaka den 14 Juli och firar Amanda som fyller 16, och stannar till typ augusti någongång,så som ni fattar kommer det inte bli något bloggande för mig, slänger nog in ett inlägg när jag är hemma eller om jag får tag på någon dator! Nej men nu ska jag glida runt på pea och kanske praata med trevliga människor! :)   Pusshej/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0