Victoria´s secret

Good morgon!
Vaknade föör knappt en timmen sen, blev en sen frukost som inehöll jordgubbar,fil, och en macka gott. Jag lyckades faktist trycka i mig det föör annars hatar jag att äta frukost deeet är så ofrestande tycker jag.
Igåår så gick jag in på victoriasecrets.com och däär såg jag att dom hade rea så i halvårspresent såå ska jag få ett jätte fint linné och en bh hehe och mn mamma ska beställa en jätte fin bikini! Längtar mamma skulle beställa dom idag såå får se hur lång tid det tar. Vet nån var frakten kostar?
Idag ska jag vara meed miriam ruuligt! Vi fåår hitta på ngt kasnke stan jag har inte varit där llas mycket deen hära månaden!
Ska ringa henne snart, såå
pussar/H

Kommentarer
Postat av: moa looft

japp frakten kostar dubbelt så mycket,

och om man har otur kan man få betala tull också, det kostar 25% mer.. <3

2008-06-16 @ 19:39:10
Postat av: Anonym

faan också!<3

2008-06-17 @ 18:33:54
Postat av: Anonym

//H

2008-06-17 @ 18:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0