As najs fredag

Hejhopp!
Har hafft en super dag idag, började med världens skönaste spanska med andreas, då vi skulle redovisa något vi inte hade gjort,så vi skrev ihop en liten text på typ 5 sek och redovsade, om den var på spanska vet jaf fan inte men det gick höhö bra(a) Fortsatte chilla hela dagen, musiken blev inställd på eftermiddagen så slutade 20 över 1 ist. för halv tre, satte mig vid ett par bänkar och vänta på matilda, efter ett tag kom hela b-klassen ut, hihi trevligt, eftersomd om skulle på klassresa så sällskapade dom lite med mej, käka skit mkt godis, och drev lite med sötaste andreas<3 drog sen till stationen men matilda och mötte upp Bea på tåget, höhö, gick hem till matilda och hämtade  hennes badgrejjer, tog en sväng förbi ICA och eftersom alla vi tre är lite galna så köppte vi en halv grillad kyckling och en cider (a) gick sen till norrviken sjön och satte oss på en flotte och åt och hade det trevligt, tog årets första dopp i det iskalla vattnet, höhö solade och hade det skitnajs, smsade med andreas som nu är i örebro :/ sen tog vi en snabb sväng förbi mej och chillade, nu är jag hemma men ska snart iväg till matildaJ för att sova över där och ha det trevligt! imorn är det rep i Rudbecksskolans aula, orka? :P haha nej men nu ska jag nog ta och fixa till mej lite sen ska jag dra, oj villket detaljerat inlägg det här blev, men har man tråkigt så har man! :P jusste, nu är det mindre än två veckor tills jag frå sommarlov, typ 9 skoldagar kvar :) haha aja pusshej! / Mirrus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0