förlååt...

Gud vi är verkligen sämst på att blogga men som sagt sommmaren är juh här och man har annat för sig än att sitta vid datorn 24/7.
Aja idag så har vädret varit helt underbart och fy fan vad varmt det var i solen! Men ajg frös faktist i skuggan udda(A)
Efetr vår sista lektion gympa så stanade linnéa,freja,simon,sebastian och jag kvar i vasaparken orkade inte gå till skolan såå vi satt där typ i 2 timmar innan alla stack... haha det var skiit mysigt men jag tänker absolut inte skriva vad vi pratade om(väldigt privat)
Hemma dusshade jag ohch har fixa mig lite,veet innte ifall jag ska inviga mina bik bok shorts:)
Jag har fått minn DKNY klocka den är gråå och själva klockan är vit så står det DKNY skiit snygg!
Nu ska jag fixa lite saker ha det så bra
puss
//H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0