Första inlägg (a)

Hihi ojoj, nu får man själv äran att skriva första inlägget i bloggen (a) hihi, dagen har varit helt okej, hej humörsvägningar? Varit jätte deppig i perioder och aas glad andra perioder, haha, en av perioderna då jag var sjukt glad var på lunchen då det dock regnade så jag dampa för att mitt hår skulle fucka upp sej, ( hej fjortis, jag vet haha) aja, blev bra sen när vi gick till Qben och satte oss i en av sofforna så kommer det en nia från HVK och satte sig med oss, Hette typ Johan, haha han va iofs as sköön men kalla mig och jossan fjortisar typ hela tiden,sen helt plötsligt börja han klaga och bah; asså man ska inte skolka om man är i eran ålder, bla bla bla, vi bah; wtf? men acke hörde av sig sen, riktigt roligt, blev förvånad haha, hade sen ngn skit tråkig grej i aulan,höhö sen fucka jag ur totalt, Sitter och har bild sista lektion, så har vi börjat att hålla på med lera, sitter vid samma bord som Jossan och Makki som vanligt (aa) så har vi ett vattenglas för leran typ torka hela tiden, så bah tar makki största jävla ler biten och försöker träffa det där jävla glaset, OFC träffar  hon efter ett tag och SPLAASH sprätter det vatten över hela vårat jävla bord, och såklart har jag vitt linne, amen tack bitch! så jag och jossan typ börja skrika som fan åt makki  haha, va skit förbannad sen! när jag kom hem satte jag mig och tittade på Andra Avenyn (a) Usch säsongsavslutning ikväll men det är ju iofs dubbel avsnitt hihi! Nej men nu ska jag glida runt lite på pea, hedda sa också att hon skulle skriva senare (a)
Puss hej / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0