Hej CP-Onsdag

Tjollahopp!
Kom nyss hem från ett helt okej rep på dansen, har ju dansshow på söndag så det är rep nu i helgen! Aja dagen har varit jätte bra typ, haha fick sluta 40 min tidigare villket iofs söög eftersom jag skulle vänta på Matilda som hade franska och Bea som skulle komma från stan, så YES fick 40 min extra att sitta och vänta, amen tack liskom <3  höhö, matilda kom iaf och vi drog till sollentuna stn och satte oss på perrongen och vänta på bea som kom välldigt snabbt, tog bussen till Matilda träffa även Rebecka på den också, resten av eftermiddagen bestod av sjukt mkt flumm, och massa äta, vid 6 drog jag, Bea och Matilda och hämtade Emma och drog sen till dansen, okej det gick seriöst CP, när vi kommer di tär det två till grupper som är där, så liksom okej? Sen vid 7 då det har gått en halvtimme av repet som skulle pågå en timme har vi inte satt igång, allt typ bara krånglade, men vi fick iaf danse sista halvtimmen, okej det var nog våran sämsta gång någonsin men men, vi får smällta det, hoppas bara att det går bättre på Showen (a) haha, nej men nu ska jag springa iväg till ICA och köpa pastasallad till imorn då vi har fuckade friluffsdag så bomba gjärna min mobil!
 Puss/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0