Helg och skit

Okej, jag och hedda är bäst på uppdatering, men datan är faktist inte våran första prioritering jusst nu när sommarn kommer närmare med stormsteg så det är mycket annat att tänka på! Helgen har ungefär varit fullproppad av fix till den omtalade danshowen vi hade igår, åkte runt överallt för att hitta smink, kläder och skit, men det löste sig tillslut, okej repet i lördags som varade halv 8 till 22.00 gick kepp rätt åt helvete! slutade med att alla i gruppen bara stod och skrek åt varandra, så slutade med att en var någon annanstans, två gick för sig själva och vi resten satt och pratade smink höhö, så somsagt slutade allt i totalt kaos, och jag var också skit förbannad kan jag medge, stackars lille Jakob B fick stå ut med mej via sms, men den grabben stöttade så det var sköönt(a) kom hem och sommnade bums! igår, hoppade jag upp från sängen vid 8 och satte genast igång med mitt äckliga hår, ni anar inte hur jobbigt det är med lockigt hår som ska plattas hela tiden ( hedda knows!) drog sen med mammi och pappi till täby C och köpte lite smink, drog hem och käkade och fixade lite grejjs, vid fyra begav jag mig till rudbecksskolan där alla andra redan var, höhö tillbringade ungefär en timme i solen som bestod av sminkning till zombies typ (aa) showen gick skit skit skit som sagt är alldedes för sur för att kunna berätta om den, den här underbara lilla dagen har varit helt okej, efterskolan tog jag en promenix mot OKQ8 macken i norrviken för att där möta klara, var super gulligt eftersomnär jag kom så har hon ett stort hjärta som det stod "I love you" på helt plöttsligt, inte lite gulligt vah? tillbringade resten av eftermiddan hemma hos klara samt jordgubbar och pepsie (a) riktigt mysigt! nej  men nu ska jaag tagga eftersom matilda kommer villken sek som helst och jag stör mej, har börjat snacka blattiska :P haha hsäger breh re, weei och skit hela tiden! hahaaja pusshej/ M

Kommentarer
Postat av: Adde

Vadå "vi skrev ihop en text" de va ju jag som gjorde de!!?

2008-05-27 @ 14:49:19
Postat av: Mirrss

Andreas, vem var det som kunde allt? vem har skrivit tre sånna där texter eftersom du va "sjuk"

2008-06-03 @ 20:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0