Lördagsmys

tjenare alla bloggisar, bönan här. alla kanske inte vet vem jag är men jag är en ofarlig 14 årig tjej som är trött på singellivet. Idag har jag, mirre & matilda haft picknick vid norrvikensjön.  Vi hade laddat upp med en massa onyttiga saker som vi skulle smälla i oss. motvilligt tvingade dom i mig i det iskalla vattnet men jag vänjde mig snabbt & snart va vi som delfiner. Efter några timmars strandliv gick vi hem till mirre. Vi har ätit en supergod& mysig middag som jag uppskattar väldigt mycket. Vi har tagit en promenix och nu ska vi snart gosa ner oss i mirres mysiga säng  & sätta på en film som tydligen ska vara väldigt bra, Nu ska jag inte sitta här & skriva mer för jag missar en massa dyrbar tid med mina underbara vänner! många pussar & kramar från en mycket busig Bea <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0