Sommrig fredag:D

ååh villken sjukt härlig dag det har varit idag! Varit otroligt  varmt, mysigt :) Hafft en trevlig dag, fasst det roligaste var nog efter skolan då jag skulle hem till ester, eftersom hon hade cykel och inte jag så gjorde vi så att ester cycklade hemm och jag tog tåget, och därför se vem som kan komma hem först, hon vann, men 45 minuter..Men det var verkligen värt att jag slöade hem, tog nämligen sällskap med adam, otroligt roligt, tog iofs värdlens omväg, tog bussen mot adam typ drifrån gick vi, och fy fan va vi flummade, efter halva vägen satt vi ner på en trottoar och aas garvade, kunde typ inte så upp sen för jag garvade så himmlans mycket, adam klagade rätt mycket på mig när det gjäller kläder och pengar, att jag är en märkesbög och att jag inte kan hantera pengar, okej det va iofs jag som sa det, men så dålig är jag inte, och sen börja han tajffsa om att jag måste lära mig sånt där och skit, jävla pissenisse, hihi, aja, kom hem till ester och var vråålhungrig, så vi tog sånna där tortilljas, tog ost och sallsa i, och värmde, mums! myste framför austin powers också, vid typ halv sex kom mamma och hämta oss så drog vi till Täby centrum, blev en skit fin vit klänning till mej, är super nöjjd, mamma betalade skiten också (a), perfekt nu till alla födelsedagar, studenter och avslutningen, och perfekt att springa runt i på midsommar på landet, :) aja nu är jag iaf hemma och gör iordning för morgondagen då jag ska träffa  Bea och MatildaOW, ska ha picknick eftersom det ska bli det varmaste dagen imorn, så vi ska ha picknick vid sjön, och bada och sola, sen ska dom även sova här hos mej, embla m. famílj joinar oss på kvälllen, kul kul, nej men nu ska jag leta reda på en bikini och baka lite och sånt där, undrar bara vart min familj är? haha, får slå en pling till Joakim:) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0