20 november

Jahapp! snart ska jag gå och dansa (ovanligt) men men!
Skolan var väll okej allt gick allmänt långsamt och jag höll på att dö av hunger alla våra luncher ligger kanske vid halv 1 och vi börjar mellan 8 och halv 9. Så man är rejält hngrig lektionen innan, Och idag var det tyvär no innan lunch, Så jag hade väldigt svårt att koncentrera mig så för mig så fick jag inte in så mkt i hjärnan,
Spanskaprovet gick väll bra. och jag slutade tidigare än alla andra HAHAH för jag hade glömmt min stickingn hemm + jag har inget garn så jag fick gå! Härligt.
Men nu ska jag sätta på té och lägga mig i soffan.
´Hugs Hedda

Kommentarer
Postat av: Anonym

bättre att sitta länge om man har prov :/

2008-11-22 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0