53 dagar kvar....

Usch allt är fuckat!
Och gud vad vår blogg låter som värsta emo bloggen haah!
Nej men jag är bara allmänt trött på vissa personer och på skolan och allt!  Så det är därför.
Men idag skulle jag juh ha varit med Clara men hon är sjuk så hon kunde inte::/
Så freja&Johanna&jag åkte ner till stan och hittade en klänning till Johanna som ska på en väldigt fin fjortist mingelfest enligt mig! Hahahahhahah
Jag tittade också på födelsedagspresent till min kära papppii! Som fyller år om en vecka. Så måste hitta ngt har tänkt en snygg tröja& ngt kafé sak han älskar nämligen kafé(?) Så det blir perfekt.
Just nu sitter jag i mjukisbyxor och tittar på extreme home makover väldigt roligt(eller inte)..Måste egentligen plugga till No:n och spanskan men den glömmde jag i skoolan hihi
Men bara för ovanlighetens skull sp slänger jag in lite bilder, På Johanna med en av klänningarna som kanske inte var den finnaste haha  och Dagen oufit såklart( appråpå rubriken är ddet 53 dagar kvar till jag fyller år haha(A)






Linne: H&M
Byxor: Filippa K
Jacka: skinnjacka
Och skor: Johannas stövlar
Väska: Gucci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0