AS CHILL DAAG

tjaa.
ouf är typ stor bråk här hemma -.- kom hem 25 minuter försent, whats the big deal? fuck.
aja dagen har varit as chill, haha skulle rita av en gud på SO'n så elias börja rita hängpattar på den, som nästan inte gick bort sen. aah, Matti va sjuk idag också -.-  hahaha mina mattelärare typ har haft damp på mej as länge nu för att jag pratar för mkt, sen typ på engelskan lacka jag rå satan, hade vikarie så jag adam, joel, calle och massa grabbar drog till bibblan, så bah makki smsa mej, och ber mej komma till donken så jag stack, när jag kommer dit sitter naomi & Nicole ( glidmedel & weoona@ ) så vi snacka lite fick veta en massa, sen drar vi in i stinsen ( köpcentrum) för naomi skulle baxa örhängen åt mej och makki så börjar dom berätta allting om en tjej, ouuuf va jag lacka, bruden har lätt paserat gränsen, så efter typ 1 timme drar vi tillbaka till donken då vi snacka som fan , ni anar inte va lack jag var. men vi drog iaf tillbaka sen, och gick på sista lektionen, eftersom det va spanska och jag har prov imorn -.- så bah; då får jag veta ännu mer, lacka på viktor ( leks@) också asså SÄÄR. hahaha aja efter skolan drog jag och makki och hämta shavi ( makkis lillsis') så vi drog hem och lämmna shavi och sen drog vi hem till naomi, haha as kul (aa) hon fixa mina flätor, sen typ efter två timmar drog vi ut och så SNÖAAA DET, haha vi typ sprang runt på hela malmvägen och halka och skit, :) så träffa Makki pranto, haha ofc börja dom bråka.. men helt sär grabb asså :s aja drog hem sen så träffa jag oliver på tåget hem, så snacka med han sen när jag kom hem bryter helvettet lös för att jag va hemma halv 8 ist för sju, palla :S
men nu ska jag övertala lina om en grejj, langar bilder på fredag typ.
puuss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0