Banana!

Först måste jag börja med att be om irsäkt att jag inte har bloggat ngt men jag har inte haft tid! Helgen gick all tid och dansen och vila och nu dom två första dagarna har jag pluggat (har haft sjukt mkt läxor) plus att jag ska ha föredrag snart uuusch usch! Men just nu sitter jag och äter en väldigt god banan haha och tänker på lite saker, Vi slutade kvart i två idag så då gick jag hem till rasmus och var där till halv fyra kanske sedan bar det hem till mamma och hämtade ngr saker och nu sitter jag här. Så ich juste Johanna my bitch is back on track! Saknat henne.
Nu ska jag ta en bild på dagen outfit så ni får den i nästa inlägg;)
Pussar //Hedda J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0