chill kväll

tjabba

nu kom jag hem från kista för typ en timme sen,  va ju som sagt på bio ikväll
va as chill att varva ner efter gårkvällen, hade inte träffat matti på två veckor så vi hade MYCKET att prata om
fick ännu ett grattis för hela andreas grejjen, haha mina närmsta förstår varför jag varit så duktig. aja, bion började halv nio men vi va typ där 6 för vi skulle käka och sånt där, haha blev tacobar, haha min syrra jobbade där förut så när vi stod och hade beställt börjae jag och matti snacka om henne och hennes bröllop och att hon träffa hennes bästakompis där, så killen i kassan bah, e du hennes syster ?jag bah, aa ?   han bah; varför sa du inte det på en gång  ?  så bytte han ut våran mellan cola och spright mot stora, utan ngn sån ddär kostnad och gick in i köket och sa att vi skulle ha extra skit på allting, haha vi börja garva som fan !  
aja bion va faktist bra, fattar inte vad alla har emot HSM, aja matti gillar den iaf och jag med och det e det viktiga :D
men ush, när jag såg troy började jag tänka på en grabb som typ e lika underbar ( ofttast )  som honom, tyvär kan han inte bli min, men han e typ lika underbar !   aja, bion typ va slut halv 11 så då fick vi faktist skuss hem najsnajs

men nu ska jag gå och sova, ska typ träffa klara , micke och lukas imorn så då ska jag vara på topp !
älskar er , speccielt hedda, 

btw, ; johanna, heddas kompis asså,  ta hand om hedda eftersom jag träffar henne så sällan blir hon ditt ansvar, jag litar på att du tar hand om henne !


looooove / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0