chill måndag.

tjabba.
ush det är sämst väder ute och jag är desperat efter en pojkvän
men efter att ha sett dirty dancing 2 med Hedda i fredags har jag
som regel att min blivande pojkvän MÅSTE kunna dansa salsa&latinamerikanskt.
och jag vet exakt vart jag hittar en ! :) menmen, har typ inte hänt ett skit idag
va läskigt föör innan bilden mötte jag en kompis när matti va med,så när
jag träffa honom va as pinsamt så efter sa matti en grej om mej och han till mej
så jag satte mitt tuggumi i halsen, haha blev as sur på matti då..mupp.
aja dagen har varit chill i grillen så jag har inget mer att skriva

skriver sen om jag kommer på något bra.
/ M

Kommentarer
Postat av: matilda

men mirrs! det är inte mitt fel att du är så klumpig som sätter tuggumi i halsen. det var ju en ROLIG sak. lite käääärlek från din sida kan ingen neka till. hahhahahahhahahahah

2008-11-10 @ 16:30:38
URL: http://allasmatilda.blogg.se/
Postat av: miriam.

MATILDA, NEJ JAG ÄR VERKLIGEN INTE KÄR,

haha andreas skulle bokstavligen mörda mej (aa)

2008-11-10 @ 16:59:18
URL: http://candyys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0