chillerill

buhuu.... sitter och lyssnar på hallelujah,  ända gången man faktist kan skratta med den låten är när man sjunger den med ett gäng tjej kompis, gjorde det idag i skolan och i sommras på landet med alla vänner där... bläää annars mår jag bara dåligt av den, haha nu kommer tårarna (aa)    
 
aja nu ska jag ha lite update om gårdagen, då jag skulle träffat lukas&klara men både jag och klara var tvungna att plugga , så jag var duktig och pluggade igår,  sen stack jag faktist ut och sprang, är faktist stolt över mig själv.
annars tillbringades dagen framför OC med chokladglass !  
såklaart kunde jag inte sova inatt så vid typ tolv ir ngt inatt mötte jag hannes tjej kompis Anna i köket så åt vi resterna från middagen haha det va riktigt kul faktist.  sommnade fyra, hur pigg tror ni jag var när jaag vaknade imorse ? haha.

aja va ju i skolan för första gången på typ två veckor, så jag va super sprallig och flummig,  plus var också att jag nu sitter bredvid matti på musiken och sen bredvid henne sitter lina, hoho...vi får se hur det går !
dagen var chillerill, haha jag och adam slogs på engelskan det var roligt, Inger blev dock inte glad...
haha makki berättade om skönaste bråket med en liten neger igår, hahaha garvade röven av mig fan !
haha innan bilden bestämmde jag, matti lina och lukas att vi ska gå på hsm3, ( min andra gång och mattis tredje gång )  tillsammans med micke också, hahaha herregud !
på idrotten fick jag damp på mej själv, vi spelade fotboll och det är ändå helt okej, men jag har inte varit med på ngr veckor pga. min benhinnsinflamation, så idag var jag med, gissa vem som får setta sig på bänken efter uppvärmingen pga av benen ? JAG !  ush, sommande iaf sen på golvet hahaha , men helen " bindesträck " e sa att jag fick :D
aja sluta för typ en timme och 20 min sen, e super trött så funderar på att gå och köpa ngt gott och hyra en film, har en vällldig lust att se HSM2, får se får se.

btw, gissa vem som fick reda på idag att man har SO prov imorgon ? LYCKAT ! har varit sjuk ju så jag har inte pluggat ju,   wihooo ! 

men nu ska jag gå och hitta på något,

pusspusspuss / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0