Dans!

Jag ör på blogghumör idag som ni kanske märker! Tittade lite på youtube på olika danser och shit vad jag vill dansa mera än vad jag gör! Men nu i hlegen kommer jag att dansa hela helgen och det ska bli skit roligt! Och tittade specielt på Michael Jackson han är grymt bra på att dansa! Och min gammla kompis som var med på talang i 2007 tror jag att det var med att dansa locking det ser också shiit skoj ut! haha och jag ska juh ha föredrag om just streetdans och skulle gärna vilja visa filmer/klipp men har ngn nån ide på hur man kan göra! (vi har ingen dator i skolan)
 Tyvär är min data cp så jag kan inte lägga in klipp men imorn så kommer det!
Pussar Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0