Förrvirad

Hej baby´s!
Igår var en väldigt trevlig kväll och eftermiddag med Marina och Ellen.
Först så satt dom och väntade tills jag slutade och sedaan stack vi ner till stan eftersom jag&ellen skulle färga håret och det gjorde vi! Men som vanligt inget resultat så..men det syns i ljus ett plus!
Men färgen var seriöst helt orange röd så vi trodde att vi skulle få rött hår. Så elllen och jag var skit oroliga medans Marina satt och skrattade haha vårt stööd asså hahah!
Men jag fick inte se ut som en clown som tur var haha.
Senare vid halv sju så åkte marian hem och jag och ellen gick ner och handlade middag, jupp och fruktsallad.
Efter tittde vi lite på Idol då Cornelija och Frida skulle vara med hahha. Och GUD VAD JAG HATAR JOHAN PALM han är så ful man kan bli! Uschh...( läste på aftonbladet.se att han äntligen fick åka ut!)
Tyvär hade inte min mobil ngn laddning så jag kunde inte ta ngr kort:/
Just nu sitter jag och tänker har ett otroligt svårt beslut framför mig och jag har föredrag på måndag jippie allt hemskt kommer hända nästa vecka jag känner på mig det....
Men jag måste pigga upp mig så jag tror att jag och Johanna ska gå och fika vid halv 4 och sedan äta tjockismat hhaha och titta på Mamma Mia:) Blir en härlig lördagskväll med bästavännen
OCH jag har kommit på mitt nyårslöfte eller jag ska verkligen skärpa mig till 2009 då blir det en ny start inge röka eller sån skiit och ska verkligen plugga och ge gärnet tills åttan då det börjas med betyg dels för att jag har ffått skiit dååligt resultat på alla våra prov och förhör och är verkligen inte stolt över mig själv:/ Så 2009 en ny OCH smart Hedda Jungdalen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0