fredag & lördag

tjabba.
förlåt för inget bloggande igår men hann inte.
kan berättaa nu ist. om igår.


dagen va chill i grillen, pallade inte gå hemmifrån, så jag sa att jag " försovit mig " till lukas så jag typ slapp halva matten (a) men den va iaf chill, makki har början till lunginflamation så jag lackar för det e inte lika kul i skolan då ..
vet inte vad jag hade för lektioner sen, men lunchen va iaf as kul m. martin, jakob och jossan haha vi spela fotbolls spel på Qben, vi skrek typ halsen av oss... kul var det iaf. på idrotten hade vi styrketräning så skulle man hänga i ringar, och det gjorde såklart andreas medans jag står bakom och pratar med matti, så bah;  BAAAAAAANG. flyger han in i mitt huve, så jag fick as ont i huvet, fuck you.  hade NO sen, as lång lektion.
efter skolan drog jag och matilda till södermalm I REGNET, helt sjukt hemskt var det..  tänkte gå på Café Rival men det va uber fullt så vi tog bloooms ist. vid mariatorget, sen delade vi på oss för att möta upp våra mammor så stack faktist båda till friösen, och nu har jag gjort det, RAKPERMANENTAT MITT HÅÅR. haha va hos frisören i två timmar och 20 min, höhö..!  men är iaf super nöjd nu, och matti klippte lugg, kan inte vänta tills jag får se henne. sen stack vi hem och jag käkade lite innan jag drog till frida så stack vi och hyrde film sen stack vi till mej och gjorde kladdkaka och titta först på Rosa the movie, ( hahaha )  sen typ på stick it,  andra filmen va faktist riktigt bra. Frida drog vid 1 så jag sommna direkkt då, men vakna vid 2 av att min bror kom in och va as full och bah; MIILIIIAAAAM och skit. haha
         aja idag vet jag inte vad som händer, ska kolla barnvaktsjobb -.-  hade ju tänkt träffa jossan så skulle hon färga mitt hår svart, men kan inte göra det förens imorn så dt gick ju inte, ist måste jag åka in till söder igen och åka till den där friösen för att köpa hårinpackning och shampoo, ska försöka tajjma in matti sen vid odenplan eftersom vi ska ha filmmarraton tonight , blir super mys, är lättad över att vara i edsviken ikväll, gud vet vad jossan och victor kommer hitta på hemma hos dom ikväll när dom har ff, antagligen river dom stället...! men allt blir säkert bra... nu ska jag gå och hitta på ngt...
håret kan jag ju inte fixa...jag vaknade ju med perfekt frisyr, KÄNN PÅ DEN HEDDA.!

/ M

här e lite bilder från veckan ;
¨
jag och linda på spanskan.

Lina&Matti.

haha makki gör miner åt mattelärare.

haha det va den mackan som makki körde upp i jakobs face,dock ser man inte allt smör..

victor på den otroligt roliga spanskan i onsdags,

haha elias och hans sockerkaks bit.


matti sitter på golvet i indiska och välljer ut grejjer till sin mammi,

matilda leker med ringarna på idrotten i måndags,

Haha lina&våran glödande tråd på NO'n i går.

blooms hade god chailatte och underbara bullar.

Afro Karisma,salongen jag fixade håret i igår.

frida igår,haha mina ben kom med(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0