Fuck allt!

Som ni sr på ruriken så var min dag inte den bästa!
Alla lektioner var bra TILLS! Och jag jobbade faktist jätte mkt på matten så jag var väldigt stolt och jag fattade haha!
Men allt blev skiiiiiiit! Efter lunch mitt humör ara sjönk och på NO:n var jag så gott som död!
Jag orkade verkligen inte koncetrera mig(vi gick igeonom för provet) så det skulle kanske ha varit bra ifl jag lyssnade men jag orkade inte så! Måste plugga som fan! Alla i min grupp är värsat geier och jag den obegåvade (roligt?)
Så nu sitter jag här och dricker té orkade inte dra till stan med Freja förlåt!
Men Men det var min sorliga dag och ni ska inte få behöva veta mer om den! Så njut av era härliga liv istället;)
Hedda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0