ful ful ful ful ful....

God kväll, eftersom jag är fökyld så har mina underbara föräldrar förbjudit mig att sticka ut eller att träffa kompisar på hela fucking helgen och det är dom sista dagarna på höstlovet 2 bad men men livet går vidare!
Ikväll blir det väldigt god mat av min pappa och sedan ska vi se the happening har hört lite om den värkar helt okej!
Jag var på stan med min kära syster,jag hittade lite smått och gott! Väldigt nöjd
dels, nya bambuörhängen eftersom mina gammla gick sönder, mascara, hårspännen,vantar och ett par pumps från belle.
Tänkte köpa en tröja från gina också men den värjar väldigt poppis så den är typ slut överall,:(
Men ska sluta nörda mig framför datorn och kanske slå en pling till Johanna som jag inte har prata med på två dagar väldigt synd! På bild, Mina skor och vantarna och man skymtar mascaran och örhängerna!
 
                             
      

xoxo Hedda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0