Hedda&Hedda

Okej, Idag har dagen gått sjukt snabbt det känns som det var ngn timme sedan jag satt hemma men det var det inte,
Freja sov här och dt var väldigt trevligt haha vi stack ner till plattan vid 8 för att fixa en frej men vi fick inte tag på den grejen så vi åkte hem besvikna vid nio!
Sedan tittade vi på den nyaste Narnia filme hahaha den var faktist helt ok och Prins Caspian är juh bara SJUKT snygg! Så jag satt och dreglade över honom hela filmen hahah(A)
Efter tittade vi på Charlies Änglar så otroligt overklig men bra!
Efter den filmen höll vi på att dö av trötthet såå vi gick och la oss!:)
 Men sen vd halv 10 (!!!) Så ringde freas mobil för hon skulle till tandläkaren så hon var tvungen att gå skit tidigt! Och jag drog över till mamma och jag ska förmoddligen vara barnvakt nästa vecka hos våra grannar! ska bli okej. Måste juh tjäna pengar nu har jag bara 500 kr kvar. Efter min och heddas rundtur på stan då köpte ett linne från Gina, två tröjor från H&M och en foundation från MaxFactor.
Ikväll händer inte s mkt ska bara ta det lungt och försöka bli av med min förbannade förkylinng som aldrig vill försvinna"

Hedda Jungdalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0