hur jag och hedda känner varandra.

okej, jag får typ samma fråga 1000 gånger i veckan nu,  och den är ; " hur känner du och hedda varandra ? "
Okej, jag pallar INTE dra den grejjen 1000 gånger, så nu skriver jag hur vi känner varandra en gång för alla sen inga jävla frågor ! 

vi kommer från samma barnhem i colombia och våra föräldrar lärde därför känna varandra !   NEJ vi är INTE systrar kan jag säga till er som alltid tjatar om att vi är lika och lalala, för det e vi verkligen inte.
vi är bästisar med något gemensamt inte alla andra har,
aja, när vi va små så umgicks vi ingenting, förutom när vi hade träffar med ngr andra tjejer från samma barnhem som e 95or, bl.a Olivia :)  sen för ungefär ett och ett halv år sedan började jag och hedda få kontakt via playahead & msn, tillslut träffades vi och gick på shrek 3 haha, sen flöt det bara på, vi komm varandra närmare och närmare och en natt när ingen av oss kunde sova så smsade vi och då blev vi bästisar,  Mjoo hedda är mer än bara en vän för mig, och det vet hon, hon e även mitt fettobarn :D haha nej jag bara skojja men Hedda är någon jag har 10000 % tillit till,
aja ´kort och sagt känner vi varandra från att vi kommer från samma barnhem,  ( inga frågor om det helst, varken jag eller hedda gillar att svara på frågor om det )   aja,  eftersom vi känner varandra annorlunda så är det därför jag helst inte vill ta den här storyn 100 gånger om och om igen, så nu vet alla och så räcker det så !


puss på er alla, och ngr extra pussar till min älskade hedda / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0