I am a colombian drug dealer, hahaha ester (aa)

tjoo.
nu ska jag blogga orkade inte igår efter dansen var helt slutkörd.


hände ändå ingenting typ igår, förutom att jag va på typ jätte deppigt humör på förmiddagen, förutom på ensameblspelet som jag offtast blir glad av, eftersom man får så positiv energie från fredrrik ( lärare ) annars va jag typ bara deppig, förutom på engelskan dåra då adam och joel typ drev sönder med mig. höhö... efter skolan va jag som vanligt med matti, vi stack och handlade mat, höhö eller, hambörjar grejjs och pomes fritt och hyrde film och lagade sen mat och hade en härlig middag med min bror, och matilda e verkligen som familje medlem nu haha. dansade ju sen, körde järnet villket var super kul. hoho.... haha blev as förvånad inatt, fick ett sms av en as gammal kompis som gicki mitt plugg förut, blev hur förvånad som helst, men det va väll allttid trevligt, ! :)

aja dagen idag har varit jätte bra, visst jag bråkar med andreas, as usual, men du vet att jag älskar dig baby,
så jag får hoppas att det löser sig,   haha hade as skön NO idag, jag och lina satt och fantiserade om hur kul det skulle va att stoppa in mattis fingrar i ett eluttag, höhö...  hade chillerill dag annars ttyp, prata med makki på rasten om mitt liv, haha sså hon e nog världens skönaste brud, alltid när man har skit i livet, säger hon alltiid typ " va fan mirre, sluta bry ej om allt, livet kan ta sig ändå "   haha och det e sant !
på svenskan upptäckte jag att det typ bästa jag vet är att skriva, låter helt nörd men det e sant. det e helt sjuk va det e skönt att skriva av sig, ni märker ju hur långa mina inlägg blir, shitt jag e fetaste nörden... :O
fick sluta 20 min tidigare så jag hade värsta flumm med människor från klassen på hvk stn ! haha det va kul ebba och jag typ stod och skrek till  varandra när jag va på sollentuna bron och hon va nere bland bussarna, haha alla titta fett sneett (aa)  så drog jag hem till ester, vi hyrde film och åt chipps, höhö... hade as kul middag, och jag har lärt mej säga ett nytt ord, är as stolt.   kom hem vid typ 10 i åtta och har pluggat sen dess, 

men nu ska jag fortsätta har ju SO skiten imorn, suck ! 

/ M


jag önskar att du kunde förstå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0