imorgon är det freedag :D

tjabba alla balla.
hur ere,med mej är det faktist ganska bra ( jaa ni har ju sett mina små emo inlägg )
hade typ en masssa chill lektioner, var faktist aktiv HELA spanskan och pluggade glosor, duktigt :D
kom föörsent på den där jävla engelska lektionen idag igen pga. jossan fuckfuckfuck,
haha jag och adam läste hela engelska texten på våra egna språk så han typ körde finska / islänska och jag körde fårspråket vi garva som fan (aa) hade ju det där SO provet idag och det gick hur bra som helst hihi är stolt över mig själv.
hade sen det där samtalet hos kuratorn, as skönt att prata, pratade om exakt samma sak hela samtalet.
hade svenska och sen typ håltimme så jag och jossan och emelie drog till frida blomgrens@ korridor och snacka med henne, sofia , ozan ,kevin och ngn oscar som sofia typ lacka på haha. men palla inte va där så jag , jossan emelie och kevin drog till Abbas ( godisafär ) och köpte rebull och skit, lyckades komma försent till kören också sen menmen.
vi typ drog igenom alla jullåtar sen efter en halvtimme slutade vi, på buss stationen ringde matti så vi pratade, och fyfan va jag garvar åt en speciell tjej , hahahaha. 
nu kom jag nyss hem och sitter och snackar med människor på msn.
men nu ska jag gå och öva på världens finaste låt, hallelujah höhö

en stoor puss på er alla.

haha fulaste pussmunnen hahhahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0